№ з/п |
Назва заходів |
Термін виконання |
Виконавці |
Відмітка про виконання |
1. Забезпечення збереженості та державний облік документів НАФ |
1.1. |
Картонування документів – 441 справа |
|
начальник архівного відділу |
|
1.2. |
Перевіряння наявності документів – 3500 справ |
|
начальник архівного відділу |
|
2. Створення та розвиток довідкового апарату до документів НАФ |
2.1. |
Удосконалення та перероблення описів – 174 од. зб. |
|
начальник архівного відділу |
|
2.2 |
Каталогізація управлінської документації – 100 карток по 7 справах |
|
начальник архівного відділу |
|
3. Формування НАФ та експертиза цінності документів. |
3.1. |
Приймання на державне зберігання Управлінської документації – 414 од.зб. документів з особового складу – 27 од. зб. |
|
начальник архівного відділу |
|
3.2. |
Схвалення ЕПК описів справ на управлінську докуметацію – 336 од. зб. погодження ЕПК описів справ з особового складу – 27 од.зб. |
|
начальник архівного відділу |
|
3.3. |
Проведення перевірянь підприємств, установ і організацій – 5 перевірок |
|
начальник архівного відділу |
|
4. Використання інформації документів НАФ |
4.1. |
Виконання запитів: тематичних – 60 соціально-правового характеру - 15 |
|
начальник архівного відділу |
|
4.2. |
Організація роботи користувачів у читальному залі |
|
начальник архівного відділу |
|