Архівний сектор

Іванківської райдержадміністрації

Київської області

a

План

План розвитку архівної справи на 2012 рік


 

№ з/п

Назва заходів

Термін
виконання

Виконавці

Відмітка
про
виконання

1. Забезпечення збереженості та державний облік документів НАФ

1.1.

Картонування документів – 230 справ

 

начальник архівного відділу

 

 

1.2.

Перевіряння наявності документів – 3666 справ

 

Головний спеціаліст архівного відділу

 

 

2. Створення та розвиток довідкового апарату до документів НАФ

2.1.

Удосконалення та перероблення описів – 133 од. зб.

 

Головний спеціаліст архівного відділу

 

 

2.2

Каталогізація управлінської документації – 100 карток по 7 справах

 

начальник архівного відділу

 

 

3. Формування НАФ та експертиза цінності документів.

3.1.

Приймання на державне зберігання Управлінської документації – 230 од.зб.

 

начальник архівного відділу

 

 

3.2.

Схвалення ЕПК описів справ на управлінську докуметацію – 164 од. зб.
погодження ЕПК описів справ з особового складу – 39 од.зб.

 

начальник архівного відділу

 

 

3.3.

Проведення перевірянь підприємств, установ і організацій – 5 перевірок

 

начальник архівного відділу

 

 

4. Використання інформації документів НАФ

4.1.

Виконання запитів: тематичних – 80
соціально-правового характеру - 15

 

головний спеціаліст, начальник архівного відділу

 

 

4.2.

Організація роботи користувачів у читальному залі

 

головний спеціаліст, начальник архівного відділу

 

 

 

Планується поетапне впровадження сучасних комп'ютерних технологій в діяльність архівного відділу: робота над створенням сайту "Архіви Іванкова", створення електронного каталогу архіву, доповнення каталогу новими даними, внесення змін та виправлень, забезпечення його функціонування, створення описів в електронному вигляді та розміщенні їх на сайті архіву, введення в комп'ютер даних з існуючих описів на папері, внесення змін та доповнень, нових даних, забезпечення функціонування.