Архівний сектор Іванківської райдержадміністрації Київської області |
![]() |
Звіт Підсумки роботи архіву за 2014 рік Архівний відділ, виконуючи завдання Плану розвитку архівної справи на 2014 рік, досягнув позитивних результатів з основних напрямків своєї діяльності. 1. Основні організаційні заходи архівних установ Укладений договір страхування приміщення, в якому знаходиться архівний відділ із страховою компанією "Оранта", договір на упорядкування документів Шпилівської сільської ради. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 03 липня 2013 р. №468 «Про деякі питання реєстрації заповітів у Спадковому реєстрі» в архівному відділі виявлено в облікованих справах, що внесені до опису №3 справ постійного зберігання архівного фонду №64 «Іванківська селищна рада та її виконавчий комітет», 80 заповітів за 1954-1965 роки, посвідчені посадовими особами Іванківської селищної Ради депутатів трудящих Іванківського району Київської області. Відомості про виявлені заповіти внесені в бланки заяв про реєстрацію архівних заповітів та надіслані в Державне підприємство «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України для реєстрації Спадковому реєстрі. Протягом 2014 року з Державного підприємства «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України отримано 80 витягів про реєстрацію заповітів, що зберігаються в архівному відділі, у Спадковому реєстрі. Видано наказ начальника архівного відділу від 30.07.2014 №06 «Про поновлений склад експертної комісії архівного відділу Іванківської районної державної адміністрації". В 2014 році взято участь у семінарі з секретарями сільських рад про результати комплексної перевірки роботи архівного відділу, про здачу документів сільських рад на зберігання в архів, про погодження номенклатур справ, положень про архів, про експертні комісії сільських рад. В архівному відділі є платні послуги. За кошти, отримані в 2014 році закуплено канцтовари, проводилися заправка картриджа принтера, проводилася оплата за забезпечення функціонування веб-сайту архівного відділу Іванківської райдержадміністрації. В 2014 році архівний відділ продовжує роботу над веб-сайтом архівного відділу Іванківської райдержадміністрації на сайті «Електронна мережа архівів Київщини», для якого було підготовлено інформації: діяльність, наші новини. Протягом 2014 року продовжилась робота по створенню електронного каталогу архіву – добавлена 336 картка, описів справ в електронному вигляді (фонди №№: 360, 361, 362, 363, 364, 367, 365, 368, 375, 376)/ Створено 3 електронні бази даних: список фондів – 888 КБ, каталог – 2167 КБ, описи фондів – 5996 КБ, всього об'єм баз даних 9051 КБ. 2. Забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду та державний облік документів НАФ У центрі уваги архівного відділу залишалися питання забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду, створення належних умов їх зберігання. В архівному відділі станом на 01.01.2015 зберігається 38721 од. зб. постійного зберігання та 303 од. зб. з особового складу 213 архівних фондів. Загальна площа архівосховища складає 170 кв. м., протяжність стелажного обладнання – 672 м, ступінь заповнення стелажного обладнання – 73,5 %. В архівному відділі в 2014 році проведено наступні заходи щодо поліпшення умов зберігання документів, оптимального розміщення в архівосховищі, контролю за наявністю та фізичним станом документів:
3. Створення та розвиток науково-довідкового апарату до документів НАФ Протягом 2014 року за 15 справами фонду № 311 Іванківська райдержадміністрація складено 225 каталожних карток на управлінську документацію в паперовому вигляді. До електронного каталогу внесено 336 карток. До пошукової системи на офіційному веб-сайті архівного відділу введено 10 електронних описів на 1041справ. 4. Формування Національного архівного фонду. Організація зберігання документів в архівних підрозділах підприємств, установ і організацій Протягом 2014 року архівним відділом здійснювалися заходи щодо поповнення Національного архівного фонду документами НАФ. В архівний відділ в 2014 році на постійне зберігання прийнято 9 частин фондів, 253 справи управлінської документації постійного зберігання. 1 фонд вибув в Іванківський Трудовий архів. На розгляд ЕПК Державного архіву Київської області подано та в результаті схвалено описи на управлінську документацію на 258 справ, описи №3 на 114 справ, погоджено: описи документів з особового складу на 55 справи, 11 номенклатур справ Експертною комісією архівного відділу на 5 засіданнях схвалено:
Протягом року здійснено 4 комплексних перевірянь діловодства, роботи архівних підрозділів установ. Складено 4 довідки про результати комплексних перевірянь роботи архівних підрозділів. Надано 118 консультацій працівникам діловодних служб та відповідальним за роботу архівних підрозділів щодо складання номенклатур справ, науково-технічного опрацювання документів, складання описів, історичних довідок, актів про вилучення для знищення документів, положень про архівні підрозділи та з інших питань діловодства та архівної справи. Станом на 01.01.2015 кількість установ - джерел формування НАФ становить 64, з них джерел комплектування архівного відділу - 44. 5. Використання інформації документів Національного архівного фонду Основною формою використання інформації документів НАФ в архівному відділі райдержадміністрації залишалося виконання тематичних запитів та запитів соціально-правового характеру. Протягом року надійшов 165 запитів. Виконано 165 запитів. На особистому прийомі розглянуто 102 звернення громадян. Всього виконано 74 тематичних запитів, з них: 71 - з позитивним результатом, 3 - з рекомендацією звернутися за місцем знаходження документів, 23 на платній основі, а саме: 1. Про землекористування фізичних та юридичних осіб. 2. Про надання, визнання права власності, передавання у власність житла громадянам 3. Про взяття громадян на квартирний облік, надання житла. 4. Утворення, реорганізація, ліквідація юридичних осіб. 5. Найменування, перейменування вулиць. Всього виконано запитів соціально-правового характеру – 81, у тому числі 47 - із позитивним результатом та 28 - з рекомендацією звернутися за місцем знаходження документів Переважали соціально-правові запити про підтвердження прийняття, звільнення з роботи, переведення з посади на посаду громадян, встановлення мінімуму вихододнів для працівників колгоспів, КСП. В 2014 році читальний зал архівного відділу відвідали 27 користувачів. В користування користувачам видавалася 528 справ 18 архівних фондів. Тематикою досліджень користувачів у читальному залі були земельні питання, історія смт. Іванків, сіл Іванківського району, участь в ліквідації аварії на ЧАЕС, виселення людей із Чорнобильської зони В місцевій районній газеті «Трибуна праці» було опубліковано статтю "Чорнобильський район: "рухлива історія" про адміністративно-територіальний устрій Чорнобильського району, "Чорнобильське Полісся: історія з давнини". 6. Трудовий архів Станом на 01.01.2015 на території Іванківського району функціонує Комунальна установа «Іванківський районний Трудовий архів», який створений при районній раді. Він має статус юридичної особи. В Трудовому архіві працює 3 штатних працівника (завідувач, бухгалтер, технічний працівник). Трудовий архів зберігає 4818 од. зб. з особового складу. Протягом 2014 року Трудовим архівом виконано 405 запитів соціально-правового характеру. Начальник архівного відділу В.М. Костюченко
|