| № з/п |
Назва заходів |
Термін виконання |
Виконавці |
Відмітка про виконання |
| 1. Забезпечення збереженості та державний облік документів НАФ |
| 1.1. |
Картонування документів – 441 справа |
|
начальник архівного відділу |
|
| 1.2. |
Перевіряння наявності документів – 3500 справ |
|
начальник архівного відділу |
|
| 2. Створення та розвиток довідкового апарату до документів НАФ |
| 2.1. |
Удосконалення та перероблення описів – 174 од. зб. |
|
начальник архівного відділу |
|
| 2.2 |
Каталогізація управлінської документації – 100 карток по 7 справах |
|
начальник архівного відділу |
|
| 3. Формування НАФ та експертиза цінності документів. |
| 3.1. |
Приймання на державне зберігання Управлінської документації – 414 од.зб. документів з особового складу – 27 од. зб. |
|
начальник архівного відділу |
|
| 3.2. |
Схвалення ЕПК описів справ на управлінську докуметацію – 336 од. зб. погодження ЕПК описів справ з особового складу – 27 од.зб. |
|
начальник архівного відділу |
|
| 3.3. |
Проведення перевірянь підприємств, установ і організацій – 5 перевірок |
|
начальник архівного відділу |
|
| 4. Використання інформації документів НАФ |
| 4.1. |
Виконання запитів: тематичних – 60 соціально-правового характеру - 15 |
|
начальник архівного відділу |
|
| 4.2. |
Організація роботи користувачів у читальному залі |
|
начальник архівного відділу |
|